| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
TobiasCPH
Indmeldt: 01. Aug 2006 Indlæg: 2 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Tirs Aug 01, 2006 20:02 Emne: Problemer med at bruge iRun.dk! |
|
|
Hey alle, er ny her på sitet - har et problem - kan ikke umiddelbart se andet end en stor hvid firkant når jeg kommer ind på siden.
Hvilket software skal jeg have for at kunne se og bruge siden ordenligt? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lars Site Admin
Indmeldt: 03. Aug 2005 Indlæg: 70 Geografisk sted: København N
|
Skrevet: Tirs Aug 01, 2006 23:39 Emne: |
|
|
Den seneste version fra Google giver en script-fejl i Internet Explorer ved første indlæsning, men hvis du genindlæser siden (tryk F5), så vises siden korrekt.
Der er ingen problemer i Firefox og Opera browsere men pga. ferie har vi ikke haft mulighed for at rette problemet de sidste par dage - det vil ske hurtigst muligt  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hpkloak
Indmeldt: 13. Jul 2009 Indlæg: 2
|
Skrevet: Man Jul 13, 2009 18:42 Emne: |
|
|
| Lars skrev: | Den seneste version fra Google giver en script-fejl i Internet Explorer ved første indlæsning, men hvis du genindlæser siden (tryk F5), så vises siden korrekt.
Der er ingen problemer i Firefox og Opera browsere men pga. ferie har vi ikke haft mulighed for at rette problemet de sidste par dage - det vil ske hurtigst muligt  |
Nu er dette meget gamle indlæg, menjeg har stadig problemet. Den viser fejl på siden hele tiden
Har klikket på F5, kompatibeltilstand osv.... hvad gør jeg?? |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Lars Site Admin
Indmeldt: 03. Aug 2005 Indlæg: 70 Geografisk sted: København N
|
Skrevet: Man Jul 13, 2009 23:05 Emne: |
|
|
Prøv igen - jeg har rettet nogle ting her til aften da en opdatering hos Google ikke helt spillede sammen med vores kode.
Venlige hilsner,
Lars |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
hpkloak
Indmeldt: 13. Jul 2009 Indlæg: 2
|
Skrevet: Tirs Jul 14, 2009 6:08 Emne: |
|
|
Nu virker det fint
Den viste også bare en stor hvid firkant da jeg prøvede, men det hjalp da jeg var logget ind. Takker mange gange, siten er meget fin og nem at bruge  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|